
- Залиште заявку
- З вами зв'яжеться менеджер
- Погоджуєте час сесії
- Психотерапевт напише вам та надішле посилання на консультацію* * у разі онлайн-консультації
Патока
НаталяОсвіта:
Одеський Національний Університет імені Мечнікова, ступінь: спеціаліста і викладача психологіі.
З особистого:
у шлюбі 28 років. Маю доньку, сина та два онука. Люблю допомагати людям в їх складних життєвих ситуаціях.
Освіта
Одеський Національний Університет імені Мечнікова, ступінь: спеціаліста і викладача психологіі.
Додаткова освіта:
– системний підхід в роботі з сімʼєю;
– нейропсихологія і клінічна практика;
– логопедія;
– синдром дефіциту уваги і гіперактивності: діагностика, психокорекція;
– адаптація нових учнів у шкільному середовищі;
– психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання;
– психологічний супровід учасників освітнього процесу в екстремальних умовах;
– пошук особистих і професійних ресурсів в кризових ситуаціях;
– принцип інтервенції з особами та групами, які переживають травматичні реакції.
Досвід
Маю значний досвід роботи з дітьми та підлітками: протягом 7 років працювала шкільним психологом, а останні 6 років присвятила індивідуальній психотерапевтичній практиці. Крім того, проводжу терапевтичні групи для підлітків, створюючи безпечний простір для їхнього розвитку та підтримки. Маю досвід співпраці з міжнародними проєктами, спрямованими на допомогу українським батькам у подоланні кризових станів.
Працюю з такими темами:
– батьківські консультаціі: питання батьківства, дитячо-батьківські стосунки, виховання дітей;
– життєві кризи та зміни;
– тривожність, апатія, депресія та інші важкі емоційні переживання;
– проблеми в стосунках і колективі;
– робота за парами;
– самооцінка та особистий розвиток.
Консультація завжди починається з батьками. Це важливий етап, на якому ви можете поділитися своїми спостереженнями, розповісти про труднощі, які турбують вас і вашу дитину.
Встановлення контакту з дитиною.
Під час першої зустрічі проводиться знайомство з дитиною в невимушеній атмосфері. Для молодших дітей це може бути гра чи творчий процес, а з підлітками – розмова у форматі, який їм комфортний. Головне завдання – створити простір, де дитина почуватиметься спокійно та довірливо.
Оцінка ситуації.
Обговорюється, які саме виклики зараз стоять перед дитиною: емоційні, поведінкові чи соціальні. Важливо зрозуміти, як вона переживає ці ситуації, та знайти можливі підходи до роботи.
Рекомендації для батьків.
Наприкінці зустрічі психолог ділиться першими враженнями та рекомендаціями. Визначається, який формат роботи підійде саме вашій дитині, і як ви, як батьки, можете підтримати її вдома.