
- Залиште заявку
- З вами зв'яжеться менеджер
- Погоджуєте час сесії
- Психотерапевт напише вам та надішле посилання на консультацію* * у разі онлайн-консультації
Сисуєва
ЕлизаветаОсвіта:
Одеський Національний Університет імені І.І.Мечникова, магістр психологіі.- акредитований психотерапевт від НАГТУ.
З особистого:
заміжня, мати двох донечок: 6 та 8 років. Обожнюю біг на довгі дистанції (понад 20 півмарафонів і 1 марафон!), займаюся CrossFit. У нашій родині живуть кіт Чівас і собака Умка, яку ми взяли з притулку. Надихаюся книжками, горами та подорожами.
Освіта
Одеський національний університет імені І.І.Мечникова, магістр психологіі.
Додаткова освіта:
– спеціалізація по роботі з дітьми;
– сімейна психологія;
– спецкурс: сором-провина-агресія (робота з емоційною залежністю);
– лекційний спецкурс: Основи психіатріі для психологів;
– психосоматика а в гештальт – терапії.
Досвід
Понад 4 роки я активно працюю з дітьми, в особистій терапії, а також організовую терапевтичні групи для підлітків, створюючи безпечний простір для їхнього розвитку та підтримки. Протягом останніх двох років я розробила та проводжу групові зустрічі з розвитку емоційного інтелекту, використовуючи дидактичні психотерапевтичні підходи через книги Джоан Роулінг “Гаррі Поттер і емоції”. Мій останній курс “Фантастичні тварі та наші почуття” спрямований на допомогу дітям у дослідженні власних емоцій через інтерактивні та захопливі методи.
Крім того, я плідно співпрацюю з батьками дітей, аби сформувати довірливий простір, де діти можуть спиратися як на мене, так і на своїх батьків, що сприяє досягненню бажаних результатів. Також маю досвід співпраці з міжнародними проєктами, спрямованими на допомогу українським батькам у подоланні кризових станів.
Працюю з такими темами:
– тривожність;
– депресія;
– втрата близької людини;
– розлади харчування;
– надмірна агресія;
– cором’язливість;
– cтрахи;
– профорієнтація;
– кар’єрна орієнтація;
– самореалізація;
– емоційна залежність;
– проблеми у стосунках;
– дитячі травми;
– дитячо-батьківські стосунки;
– самооцінка;
– еміграція;
– адаптація;
– самопошкодження;
– прокрастинація;
– безсоння;
– самотність;
– фінансова поведінка.
Консультація завжди починається з батьками. Це важливий етап, на якому ви можете поділитися своїми спостереженнями, розповісти про труднощі, які турбують вас і вашу дитину.
Встановлення контакту з дитиною.
Під час першої зустрічі проводиться знайомство з дитиною в невимушеній атмосфері. Для молодших дітей це може бути гра чи творчий процес, а з підлітками – розмова у форматі, який їм комфортний. Головне завдання – створити простір, де дитина почуватиметься спокійно та довірливо.
Оцінка ситуації.
Обговорюється, які саме виклики зараз стоять перед дитиною: емоційні, поведінкові чи соціальні. Важливо зрозуміти, як вона переживає ці ситуації, та знайти можливі підходи до роботи.
Рекомендації для батьків.
Наприкінці зустрічі психолог ділиться першими враженнями та рекомендаціями. Визначається, який формат роботи підійде саме вашій дитині, і як ви, як батьки, можете підтримати її вдома.