- Залиште заявку
- З вами зв'яжеться менеджер
- Погоджуєте час сесії
- Психотерапевт напише вам та надішле посилання на консультацію* * у разі онлайн-консультації
Альошина
НаталіяОсвіта:
- Херсонський державний університет, ступінь: магістр психології.
- ІГГУ (Ізмаїльський державний гуманітарний університет):
Спеціальність: соціальна педагогіка (2003–2007).
З особистого:
49 років, заміжня, маю двох дітей.
Я слухаю аудіокниги, фотографую, обожнюю велосипедні прогулянки.
Мені подобається вигадувати проєкти — ідеї, які приносять мені радість.
Для мене важливо залишатися живою — не лише як терапевт, а й як людина. Думаю, це відчувається в роботі.
Освіта
- Херсонський державний університет, ступінь: магістр психології.
- ІГГУ (Ізмаїльський державний гуманітарний університет):
Додаткова освіта:
- Сертифікована і акредитована терапевтка і супервізор НАГТУ
- Теорія розвитку: вікові кризи у гештальт-підході.
- Гештальт-терапія та системний підхід у роботі з сім’єю.
- Робота з залежностями та залежною поведінкою.
- Психіатрія для психологів.
- Психосоматичні розлади в клінічній гештальт-терапії.
- «Дитяча кімната або коли мудрість дитини важливіша за знання терапевта» (Ірина Млодік).
- Психоаналітична психотерапія дітей і підлітків.
- Основи роботи з комплексним ПТСР (КПТСР).
- Робота з дітьми та підлітками за моделлю В. Оклендер.
- Робота з сексуальною тематикою у гештальт-підході.
Досвід
• Приватна практика — понад 10 років роботи з дітьми, підлітками, батьками та дорослими
• 2018–2020 — психолог у центрі неврозів та хімічної залежності «Імуніт»
• 2020–2022 — психолог у сімейному центрі
• 2023–2025 — психолог у фонді СОС Дитячі Містечка Україна, відділ роботи з пораненими дітьми
Працюю з такими темами:
• Страхи, тривожність, психосоматика
• Агресія, самопошкодження
• Проблеми у спілкуванні
• Вікові кризи підліткового періоду
• Дитячо-батьківські стосунки
• Труднощі адаптації після травматичних подій
Консультація завжди починається з батьками. Це важливий етап, на якому ви можете поділитися своїми спостереженнями, розповісти про труднощі, які турбують вас і вашу дитину.
Встановлення контакту з дитиною.
Під час першої зустрічі проводиться знайомство з дитиною в невимушеній атмосфері. Для молодших дітей це може бути гра чи творчий процес, а з підлітками – розмова у форматі, який їм комфортний. Головне завдання – створити простір, де дитина почуватиметься спокійно та довірливо.
Оцінка ситуації.
Обговорюється, які саме виклики зараз стоять перед дитиною: емоційні, поведінкові чи соціальні. Важливо зрозуміти, як вона переживає ці ситуації, та знайти можливі підходи до роботи.
Рекомендації для батьків.
Наприкінці зустрічі психолог ділиться першими враженнями та рекомендаціями. Визначається, який формат роботи підійде саме вашій дитині, і як ви, як батьки, можете підтримати її вдома.




