
- Залиште заявку
- З вами зв'яжеться менеджер
- Погоджуєте час сесії
- Психотерапевт напише вам та надішле посилання на консультацію* * у разі онлайн-консультації
Лукашкіна
НаталяОсвіта:
– Львівський Національний Університет імені Івана Франка, магістр клінічної психології;
– акредитований психотерапевт від НАГТУ.
З особистого:
заміжня, маю двох синів. Захоплююсь походами в гори, пишу казки і насолоджуюсь сходом сонця. Пропагую життя в насолоду 😉
Освіта
Львівський національний університет імені Івана Франка, магістр клінічної психології.
Акредитований гештальт-терапевт від НАГТУ.
Додаткова освіта:
– спеціалізація по роботі з дітьми і підлітками;
– спеціалізація по роботі з парами;
– спеціалізація по роботі з кризами та травми;
– спеціалізація по роботі з розладами харчовоі поведінки (РХП);
– арт-терапія.
Досвід
Маю значний досвід роботи з дітьми та підлітками: протягом 7 років працювала шкільним психологом, а останні 6 років присвятила індивідуальній психотерапевтичній практиці. Крім того, проводжу терапевтичні групи для підлітків, створюючи безпечний простір для їхнього розвитку та підтримки. Маю досвід співпраці з міжнародними проєктами, спрямованими на допомогу українським батькам у подоланні кризових станів.
Працюю з такими темами:
– батьківські консультаціі: питання батьківства, дитячо-батьківські стосунки, виховання дітей;
– життєві кризи та зміни;
– тривожність, апатія, депресія та інші важкі емоційні переживання;
– проблеми в стосунках і колективі;
– робота за парами;
– самооцінка та особистий розвиток.
Консультація завжди починається з батьками. Це важливий етап, на якому ви можете поділитися своїми спостереженнями, розповісти про труднощі, які турбують вас і вашу дитину.
Встановлення контакту з дитиною.
Під час першої зустрічі проводиться знайомство з дитиною в невимушеній атмосфері. Для молодших дітей це може бути гра чи творчий процес, а з підлітками – розмова у форматі, який їм комфортний. Головне завдання – створити простір, де дитина почуватиметься спокійно та довірливо.
Оцінка ситуації.
Обговорюється, які саме виклики зараз стоять перед дитиною: емоційні, поведінкові чи соціальні. Важливо зрозуміти, як вона переживає ці ситуації, та знайти можливі підходи до роботи.
Рекомендації для батьків.
Наприкінці зустрічі психолог ділиться першими враженнями та рекомендаціями. Визначається, який формат роботи підійде саме вашій дитині, і як ви, як батьки, можете підтримати її вдома.