
- Залиште заявку
- З вами зв'яжеться менеджер
- Погоджуєте час сесії
- Психотерапевт напише вам та надішле посилання на консультацію* * у разі онлайн-консультації
Пентелейчук Олександр
Освіта:
– Чернівецький Національний Університет імені Юрія Федьковича, магістр психологіі, магістр соціальної педагогіки;
– сертифікований психотерапевт в НАГТУ.
З особистого:
цікавилюсь мистецтвом, граю у плейбек-театрі, мандрую автостопом, доглядаю за садом та люблю готувати.
Освіта
2008–2015 — Чернівецький Національний Університет імені Юрія Федьковича, магістр соціальної педагогіки.
2022–2023 — Чернівецький Національний Університет імені Юрія Федьковича, магістр психології.
Сертифікований гештальт-терапевт в НАГТУ.
Додаткова освіта:
– робота з парами та сімейними системами;
– серійне малювання (арт-терапія);
– травмо-педагогіка;
– медіація;
– педагогіка пригод;
– спецкурс із роботи із залежностями;
– програма “Альтернатива насиллю”.
Досвід
Маю понад 9 років досвіду роботи з дітьми та підлітками, з яких 5 років працюю як психотерапевт. Спеціалізуюсь на роботі з підлітками і сімʼями. Допомагаю вирішувати кризові ситуації, працюю з тривожністю, низькою самооцінкою, травмами та адаптацією.
З 2015 року працюю у сфері психічного здоров’я, співпрацюючи з громадськими організаціями та приватними освітніми закладами.
З 2019 року практикую як гештальт-консультант із підлітками від 12 років.
Основні теми роботи:
– тривожність і панічні атаки;
– втрата близьких;
– конфлікти в сім’ї та шкільному колективі;
– низька самооцінка та депресія;
– психологічні травми;
– самотність і дезадаптація.
Консультація завжди починається з батьками. Це важливий етап, на якому ви можете поділитися своїми спостереженнями, розповісти про труднощі, які турбують вас і вашу дитину.
Встановлення контакту з дитиною.
Під час першої зустрічі проводиться знайомство з дитиною в невимушеній атмосфері. Для молодших дітей це може бути гра чи творчий процес, а з підлітками – розмова у форматі, який їм комфортний. Головне завдання – створити простір, де дитина почуватиметься спокійно та довірливо.
Оцінка ситуації.
Обговорюється, які саме виклики зараз стоять перед дитиною: емоційні, поведінкові чи соціальні. Важливо зрозуміти, як вона переживає ці ситуації, та знайти можливі підходи до роботи.
Рекомендації для батьків.
Наприкінці зустрічі психолог ділиться першими враженнями та рекомендаціями. Визначається, який формат роботи підійде саме вашій дитині, і як ви, як батьки, можете підтримати її вдома.